dinsdag 27 april 2010

Gezonde sandwich van het tankstation?

Vandaag was ik mijn brood vergeten mee te nemen naar mijn werk. Oh wee...en wat dan???
Aangezien ik al in de trein naar Elst zat, was ik aangewezen op het enige tankstation, vanuit het station naar mijn werkadres. Een tankstation...of all places!!!! Ik heb dus wel even staan zoeken ja. Ik dacht, ik neem wel zo'n gezonde sandwich.....haha. Tot ik op het etiket keek. Ik gooide hem van schrik haast in de lucht. Het stond er bomvol E-nummers. Ik zag er zo een aantal bij staan die ik beslist niet wilde eten.
Uiteindelijk vond ik dan enkele muesli repen met noten zonder E. Beter dan een lege maag, maar wel veel zoet bij elkaar.

Het is dan ook aan mijn lieve Alfons te danken, dat ik aan het einde van de dag niet stond te stuiteren van de suikers, want hij kwam mij heeel lief smiddags het brood nabrengen.

Een leven zonder E? Dan moet je niet je brood vergeten....of een lieve man hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten